Träning

0kommentarer

Nu e de full fart igen på riktigt nu jävlar ska kroppen trimmas !

Igår körde jag en powerwalk i kombination av joggning + intervall träning . Ca 5 km på 36 minuter .

I morse var jag på hemma plan , gjorde stepups på våran trapp till bastun och intervall tränade i backen upp till den 20 min . Sen vart de crosstrainer 20 min . 15 situps och 15 plankan .

Promenerade 10 min efter det för att stretcha kroppen och varva ner . Började förra veckan och nu har jag hamnat i en fas där jag känner mig alldeles lycklig och längtar till nästa pass ! Skönt !

Även skaffat mig en kalori app, satt ett mål om hur många kalorier ja får stoppa i mig om dagen i samband med träningen för att komma till min mål vikt 52 kg !

Stampat på 60 kg som bara inte verkar vilja flytta sig alls !

Målet är ca 1 kg i veckan i ca 8 veckor !
Passar bra tills jag vill ligga på stranden ;)

Kommentera

Publiceras ej