en liten tripp utanför stan ..

0kommentarer

I måndags åkte jag som sagt lite tåg till en god vän .. vi träffas alldeles för sällan, men den lilla stunden jag var där förgyllde. Inte för att just Hudiskvall är orten jag gladeligen åker till direkt .. men nu bor en av mina bästa vänner där & när jag ändå var där i ett annat ärende också så  passade jag såklart på att hälsa på vänner samtidigt .  En kort & intensiv liten tripp ,  jag tog mig en middag i Gävle på vägen upp .. vart röding filé med västerbottensost täcke & pressad potatis ! OM DET VAR GOTT??! .. JA! 
På kvällen fick jag ett underbart mms av min helt underbara familj som redan längtade hem mig .. ( varm blir man inombords) Finns inte ord  för hur mycket jag älskar mina killar <3 
Vi har de fint tillsammans .. 
 
Innan hemfärden idag så tog vi en fika på Dackås , då träffade jag även en annan vän . Ett kärt möte efter många år . Vissa är bara så där speciella och kommer alltid finnas med i hjärtat , jag vart uppriktigt glad ! 
Så vi tre snackade lite skit över en kopp kaffe innan jag tog bussen till Söderhamn & sen vidare hem till älskade hem staden ! Jag älskar att vara hemma .. 
Väl hemma kockade sambon i hop en underbara Lasange , vart överöst av bebis joller ..pussar & kramar <3 
 
Lite bilder från dygnet som gått .. Kram Å 
 

 
 

Kommentera

Publiceras ej