Inget spec

0kommentarer

I helgen fick vi revbensspjäll och potatis serverat hemma hos oss ! E lite lyxigt att få besök och att besöket tar middagen med sig ! Så är det att ha underbara svärföräldrar :) pärs mamma hade stickat en super fin tröja till Max oxå .. Älskar dom , Izack har fått en super fin han med förut ! I övrigt : tjaaaaaaa springer på möten , ska börja en snabb företags kurs .. Lära sig "bra att veta " saker ! Foto jobb , konsert , gravida och barn har jag framför mig , även ett uppdrag från ett företag i norr ! Ser vi fram emot , älskar att ha lite framför mig att pyssla med :) e ju jobbigt när man är / blir tomhänt ! Alla människor som ger och tar negativ energi har jag beslutat att röjja undan min väg .. Vet ni !!! Jag orkar bara inte med era skitliv .. För de är vad de är !! SKITLIV utan nån som helst respekt för andra eller för varandra ! Så de känns skönt .. skiten ska ut .. ! ;)

Kommentera

Publiceras ej