Tung dag !

0kommentarer

Ja nu sim har härliga 5 åringar hemma förstår och jag behöver inte förklara mer ! Man skulle kunna slita sitt hår i mellanåt .. ( längtar tills barnen blir större .. FNYS ... Neee TA till vara på tiden då de är små säger jag bara ) snart står ni där med en munhuggandes unge som vet exakt vart man trycker på knapparna och provocerar ! En som låter exakt som dig då du skäller minsan ;)

Men nu på kvällningen hörde jag nån ropa ... " du är min fina mamma " .
En hel dag med bråk så kommer dessa små ord ur en ångerfull pojke ! Då varg han sådär underbar igen <3

Max .. Han hänger på , skrattar och äter !! Växer och sover .. ;)

Han har hjälpt mig i köket och krälat runt på golvet ..

Izack och jag har gått på djursspårs jakt kring huset och kom fram idag till att vi har en tassandes räv här .. ;)

Börjat smått med LCHF får se hur det går .. Än så länge helt ok . Va rädd att de bara skulle bli äcklig och konstig mat men neee hittade massa goda LCHF recept !! :) idag vart de spenat soppa m spec bröd :)

Trevlig kväll /Å

Kommentera

Publiceras ej