Lilla vän

0kommentarer

Idag  fick jag höra en otroligt sorlig sak ...
Finner inga ord & den känslan kan man nog inte föreställa sig ! 
En vän förlorade sin dotter så nära beräknad födsel ! 
 
Sånt får bara inte hända , så fruktansvärt , orättvist !
 
Alla tankar går till er idag ... som jag tidigare skrev till henne " Jag blir så ledsen av att se detta ! Kan inte föreställa mig sorgen .. Beklagar djupt ! Förstår att inget hjälper i stunden .. De enda jag vill göra är att krama om dig !!! Fy fan" 
 
 
 
Jag hoppas ni orkar , att all styrka finns hos er ! 
Inga ord tröstar nog .... 
 
Vackra du , det som inte får hända hände ... 
 
Inte mycket men jag  jag tände ett ljus och skapade en vacker bild till eran Dotter & förmodligen vackraste lilla Ängeln Naomi ! 
 
 
KRAM / Å 
 
 
Till lilla dig ... 
 
 

 
 
 

Kommentera

Publiceras ej