" Diagnos "

0kommentarer

Ja nån foglossning var de inte direkt som jag lider av sen graviditeten .. eller inte de klassiska att ha ont kring bäcken och ryggen ! 
Jag har luckrats upp kring höftlederna och värst var på höger sida .
Jag var otroligt överrörlig och behöver stärka min höft mycket innan jag kan ta en normal lång promenad igen .. ( TRÖTTSAMT) !
Höftkulan hade som inget stöd längre ( vet inte hur ja ska förklara det rikting ) . .. Små lätta ( icke kännbara ) övningar ska jag nu göra så ofta jag kan & kommer ihåg ! 
Ska tillbaka nu på fredag igen .. 
Han gav mig en " punktbehandling " som gick ut på att trigga igång smärtpunkter i höften och sedan lägga på kyla ! De lindrade smärtan för stunden .. men nu två dygn senare har jag ondare än nånsin . ( måste ha vart för att han bände o vred så hemskt mycket ) 
 
Han pratade om de ena o andra så jag minns knapp hälften .. MEN han sa att jag hade goda chasner till att bli helt bra igen .
Om jag hade TÅLAMOD ( vilket inte är min starka sida )  & skötte mina övningar . .
 
Han sa att det också kan bero på at jag ännu kan ha gravidhormoner kvar i kroppen som gör att jag ännu är mjukare i leder osv .. vilket kan orsaka värre ont än va det behöver vara ! 
 
Vi hoppas på att tiden gör sitt och att övningarna ger resultat ! 
 
kram Å 
 
 

Kommentera

Publiceras ej