Dag 1

0kommentarer

Irriterar mig lite på människor som " lägger "sig i hurvida jag vill gå ner i vikt eller inte . De handlar så enkelt om att jag faktiskt  inte kan ha kläderna som ligger i min garderob längre,  så ist för att ge bort dom eller slänga allt så kom jag överrens med mig själv om  att de är bättre att få bort de där hullet som ligger o stör kring midjan och låren !
Blir så mycket billigare än att köpa en helt ny garderob med kläder! 
 
Sen vill jag trivas MED MIN kropp .. jag trivs inte då jag känner att magen rullar över byxkanten att jag är obekväm när jag inte kan gå i annat än  slöa gympa braller och stor tröja här hemma ! Vill ju kunna ha mina jeans och fina linnen / blusar /tröjor  igen utan att de ska puta ut lite här o var! 
 
Så ist för att vänta till 20kg till så tar jag tag i det nu !! Blir ju bara svårare om jag fortsätter äta kakor  pga av att jag har tråkigt , äter godis för att jag är vrålhungrig ( så jag pallar göra middan ) ! Häller i mig coca cola pga av lathet ! ( mättar för stunden ) ! Inte så vettiga vanor !! 
 
Jag vill inte gå ner i vikt för att jag anser mig TJOCK eller Överviktig! Jag vill ta bort de som jag innan graviditeten inte hade .För en så himla enkel sak som att få trivas med min kropp igen =) ! 
 
Min frukost idag vart 2 ägg och en fantastisk vitamindrink bestående av 2 kiwi , 1 Avokado & 2 dl apelsin juice !  
Prova ..  den var frisk och jätte god om du gillar Kiwi !!
 
Lätt lunch blir tonfisk m sallad !  
 
Ikväll/midda blir det en het qournfile gryta !  
 
Kommer  i första hand försöka hålla mig till en så kallad Skinny bitch diet jag håller mig till att äta mycket mycket mera  vegetarisk mat & alltså INTE bli Vegan som den dieten  förespråkar lite =) 
 
Jag älskar kött så de kommer förmodligen ibland finnas med i min bitch diet   :P
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej