Allting som jag saknat

0kommentarer

Då när jag var barn 
Blev jag lämnad kvar 
som att hänga mitt i mellan 
riktigt glad det var jag sällan
Hörde inte till och passade aldrig in 
 
Allt jag ville ha 
det jag önskat var 
att bli sedd 
och att bli älskad 
att från monster få bli räddad 
att få somna in i någons varma famn 
 
 
Allting som jag saknat 
som jag längtat 
ger jag er 
ger jag er 
 
Bara när jag ger allt 
det jag saknat
blir jag hel 
mina barn
 
När jag ger ...
 
 
Ända sedan då 
har jag väntat på 
ovillkorlig gränslös kärkek
en familj i ständig närhet 
att få älska och få älskas som jag är 
 
 
Allting som jag saknat 
som jag längtat 
ger jag er 
ger jag er 
 
Bara när jag ger allt 
det jag saknat
blir jag hel 
mina barn
 
Kunde inte formulerat det bättre ! 
TACK LINN MARIE :-)
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej