8 dagar

0kommentarer

OJ pga av min rastlöshet & vill att nått ska hända NUNUNUNUNUNUNU!! så ställde jag mig på vågen i morse YEEEEEHHHH !! 
 
PÅ 8 dagar har jag gått ner 1 1/5 kg ! alltså 58,5 kg mätte midjan som visade 81 cm ist för 83 cm , vardera låren som tidigare visade 55cm visade nu 52cm & runt rumpen 90cm som innan var 92cm . 
 
Tar måtten lite med en nypa salt då de är svårt att mäta på exakt samma sätt varje gång ! Men lite cirkus iaf ! =) 
 
Jag är glad för de små framstegen då jag här om dagen satt och tjurade att de här koooommmer aaaaaaaallldrig gå , jag är nog den enda i världen som detta inte funkar för !! ;-) TÅLAMOD = NOLL vill ha starka resultat DIREKT ! Helst ! :-P 
 
Hamnade  i LCHF träsket som många andra !  kan bara göra TUMMEN upp trotts min skeptiska tanke till all grädde .. men fasen de funkar ju !
 
Igår åt jag tex  ett LCHF bakat bröd & LCHF spenat soppa m ägg! 
 

 
 
 
KRAM från en glad / Å 
 
 

Kommentera

Publiceras ej