.......... rubriklöst....

0kommentarer

Tänkt att jag ska blogga massor men när ja väl sätter mig här så rinner de av en bara!
Vet inte alls va ja ska skriva .. 
Izack e förkyld så han ha vart hemma med mig & Max .. vi tog oss en tur till Ikea igår , tittade mest ! Handlade nån ram & några plast skålar till Max  bara .
Jag hann hitta mig ett par nya skor på rean .. =) 


 
Jag fortsätter trycka i mig god mat & rasar på vågen ... e ju helt fantastiskt! =) 
 
Idag vart det Gräddstuvad brysselkål & stekt Lax i ugn . 

 
Även hunnit med Chilikassler gratäng .. 
 

Fantastiska rätter båda två! 
 
Elins snabb recept på bröd i micron har ja gjort och ätit senaste två dagarna .. GOTT , till det gjorde jag en kiwi & björnbärs drink .. 
 
Sen har jag nu bestämt att skrota min privata facebook ..13/2 2013 slår jag igen den helt och hållet!
En ny sida kommer jag ha mer fokus bara kring mina bilder jag tar!
Så ni som vill hålla kontakten eller följa mig & mitt arbete kring fotografi så skicka en vän ansökan hit ist!
 
Just idag har jag fått hem massa kul från Panduro Hobby men ha väl inte tid att titta så mycket på det idag .. ska slå mig blodig genom ett bokföringspogram & försöka fatta nått av det ;-) *ångest laddat * men de ska göras ! 
 
 
En annan sak..  jag har länge krigat med min ögonbryn men nu äntligen har jag lyckats fått tillbaka dom även osminkad så jädra skönt o se normal ut trotts att sminket ligger kvar i sminkväskan:-) 
 
 
Avslutar här och återgår till bokföringen  & en bild på mina fina ungar!  Kram /Å 


 

Kommentera

Publiceras ej