Alla <3 - dag

0kommentarer

Jo då jag har haft en trevlig dag .. en dag som alla andra nästan! Vart lite mer sötsaker idag än de varit de senaste veckorna .. En alla hjärtans dag tårta , bullar & choklad ! Men inte har jag dåligt samvete för de , är ju bara 14 feb en gång om året! =) 
 
Bjöd ut min pappa ( barnens morfar ) på en alla hjärtans dag fika .  
 
Det var uppskattat .. 
 
Pär fick bli lite bortskämd med en parfym .. dock lite dyr <3 : present ... men vadå de var han väl värd , så som han står ut med mig ;-) 
 
 
Världens finaste hjärta fick vi av stora sonen som han gjort på dagis ! Finaste unge =) 
 
 
Igår var jag på ett info-möte för nystartade företagare kanon bra ! Hoppas komma med  nu på vidare kurs , fanns enstaka platser . Jag hoppas en av dom blir min !! 
 
Kram / Å 


 

Kommentera

Publiceras ej