Lite från Helgen

0kommentarer

Helgen har spenderats på Ikea , resturang & hemma . Vi har byggt ihop ny säng & bokhylla till världens finaste storebror Izack & Max har fått en alldeles egen gåstol som vart riktigt populär ! 
 
Izack har varit på teater med svärföräldrarna vilket han tyckte var super kul , iof tycker han att allt som har med dom att göra är det bästa i världen <3 
 
Idag fick sambon lyckan att slipa & måla båt med Björn jag tror de är någon/ra  som längtar ihjäl sig efter detta fiske snart!! Men snart så .. snart kan de sitta i sina båtar ute på sina sjöar .. ;-) 
 
John Lindberg trio såg jag hade publicerat en av mina bilder jag tog på dom  på deras hemsida det kändes riktigt kul , så såg jag att en bild jag tagit på Birgitta för ett tag sen  var publicerad i Dagens (söndag) Expressens Bilaga de vart ju också en hjärte värmare .. så sjukt kul ! =) 
 
 
Nu är det vår va! ,  på riktigt !! så kände jag då Izack kom springandes till mig med blåsippor från våran lilla skog vid tomten ... 
ha de gott / Å 


Kommentera

Publiceras ej