Regn

0kommentarer

Dalarna hörde ja de kom mycket snö , även att snön hälsat på i Sundsvall och ner över Gävle !
Men här regnar det en så länge bara . Mörkt och trist , så Izack och jag gjorde en mys frukost m tända ljus . Max ligger på sin fårskinnsfäll i vaggan och sover bredvid .
Kände känsla för en stund att jag har ett sånt där helt perfekt liv .. Som människor kan störa sig på om man " skryter" för mycket ! Mys i huset med två perfekta helt underbara barn , lever med en fantastisk sambo  ! Lever i en bubbla jag kunnat dödat för att få för flera år sen .. Wipps .. Jag förändrade vissa delar av mitt liv .. För de var bara jag som kunde göra det ... INGEN annan . Och se vad jag hat idag ?!! Allt jag verklige. Alltid önskat
Idag ska lille Max vägas och mätas .. Ska bli spännande och se hur mycket Lill tjockisen väger ;-)

Izack ska till dagis och de ska till brandmännen och hälsa på ! Attans att inte mammorna fick följa med ;-)

Igår kom jag även i andra kläder än mysbyxor och nerkräkt tshirt ;-)

Lämnar lite små bilder och fortsätter morgonen här . Kram på er / Å

Kommentera

Publiceras ej