Fotboll

0kommentarer

Här kommer ett inlägg som väntat på att få läggas upp sen över en månad sen .. Ajjjaaa bättre sent än aldrig ;-)

Måste ha blivit avbryten innan de lades upp och vart sen bortglömt ;-)

Som de flesta redan vet så är graviditeten nu över ! Vi fick en perfekt pojke den 21 /9 2012 .





Ja Igentligen är de skam att ligga inne som jag gör .. Men värken i fogarna och överallt i kroppen tar orken ifrån mig . Längtar tills graviditeten är över , de gör vi nog allihopa . Pär vill slippa se mig ha ont hela tiden , och Izack vill leka med sin mamma igen . Vi ska springa då säger han :-) ja springa va e de nu .. Har knappt kunnat gå utan fogbesvär och sammandragningar inte ens myr steg . Ska bli underbart att få sno tillbaka sin energi snart .
För den kommer de vet jag !

Izack var igår på sin första fotbollsträning ... Han är verkligen cool , cool lugn och inte ett dugg bekymrad . Hoppade in i gruppen som han aldrig gjort annat och spelade fotboll och strålade som aldrig förr . De va nått han tyckte va super kul ! Jag är riktigt stolt över honom , stolt att få vara hans mamma och stolt att han har en fantastisk faderskapsgestalt vid sin sida . Såna som Pär växer inte på träd ! Han är värd varenda guldstjärna i världen . Han är den bästa pappan man kan få till sina barn <3
Att ha en familj , byggd på trygghet och kärlek ! De är fint !!!!

Kommentera

Publiceras ej