En funderare

0kommentarer

Ja .. Här om dagen pratade jag med en god vän ..
Och de som vart sagt satte igång min tankeverksamhet .. Viftade bort det och tänkte tragiska människor som fastnat i tiden .
Vad trist dom måste ha det , men nånstans vad smickrade att prata om mig efter så lång tid ! Att jag vart så intressant .. Måste ha lämnat starka avtryck ;-)

Tänkte göra ett långt inlägg om va intressant de är med människor som pratar om " dig" som inte ens känner dig ,som inte vet om din historia , knappt sett dig , vet vem du är idag !

Men jag ångrade mig ..

Kanske en annan gång för jag tycker verkligen det är intressant ! I

dag räcker de med att nämna :

"att den som pratar mest skit om dig med andra , den som inte vill fråga dig eller inte visar intresse att vilja lära känna dig som person utan lever på egna påhittade och överdriva sanningar , den som stannat i tiden och lever på historien , är den som förmodligen mår mest dåligt , den personen brottas förmodligen med egna demoner varje dag " ...

Till dom säger jag .. Försök ta hand om er själva .. .. Livet ser annorlunda ut efter 6 år  om du vill förändra & släpp bitterheten ....de gjorde jag .. Å vet ni ! Jag mår bra !!! :-)

Kommentera

Publiceras ej