Tröttheten hänger som ett mörkt moln över mig ..

0kommentarer

Likaså hänger mörka moln på himlen med ... VARMT .. JA ! Men vart är solen ?! Regn regn regn .. 
Bidrar förmodligen till en värre trötthet än vad den behöver vara ! 
 
Å andra sidan klagar ja inte alltför mycket på att solen håller sig frånvarande heller .. Bakar till Izacks kalas på söndag & de är inte det roligaste kanske om solen hade strålat utanför =) 
 
Idag sov jag till hela halv nio * waaoow * .. men super trött iaf .. morgonen började med en plötslig smärta i magen på vänster sida .. gör ont när jag trycker där , när jag rör vänster ben & böjjer mig . Känns som håll fast typ 10ggr värre .. vet inte om ja ska oroa mig eller bra vila lite . KOmmer o går lite smått ... känner att bebis ligger på den sidan så kanske är den som ligger o rör sig mot & klämmer någon nerv ? .. 
 
Blir det inte bättre om några tim så ringer jag och hör efter .. Pendlar lite i att bli nervös men även ta det lugnt och känna att  det förmodligen inte är någon fara ! =) 
 
I övrigt lite yr & allmänt matt ! 
 
Ja just igår såg jag skönaste reklam filmen på tv:en ...! Letade upp den på youtube .. Här har ni den .. GULD! 
" Är det bara glass så kan du gå före ..."  HAHAHHAHA BÄST!!!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej