Godmorgon ..

0kommentarer

Vaknar vid 06.00 vareviga morgon nu förtiden ... bebis sparkar hej vilt i magen & jag har fått en obotlig aptit . 
Tänkte förbereda Sonens 5 års kalas med att baka bullar på morgonen men då var hälften av de jag måste ha slut! 
Bara tanken av att vänta tills affären öppnar tog en hel del av min bakenergi . =) 
 
I mars fick jag en så fantastiskt fin teckning av min underbara Izack så jag måste få visa upp den . Det värmer i mamma hjärtat <3 
 
 
Det är ju inte varje dag man hälsar på de som lämnat jordelivet .. men har tänkt på det länge nu att det måste bli av.. Jag bor så nära kyrkogården så det vore skamligt att inte åka till graven . 
Jag plockade ihop en stor bukett med sommar blommor från trädgården & lämnade de på farmor & farfars grav . Kändes BRA! 
 
 
Ska njuta vidare av min mugg med det brun/svarta guldet i .. KAFFE! Hörs Kram Å 
 
 

Kommentera

Publiceras ej