Att jag aldrig lär mig

0kommentarer

Handla julklappar i tid !!!! Blir alltid stress i slutet på dec .
Haft en ganska stressig dag som börjar med att Izack blir kissnödig på bussen .. 20min kvar till stan ! Gick bra han höll sig ! Efter mycket om och men så va han på toaletten .. Sen gick vi till hm då han utbrister ... Åååå nej ja måste bajsa oxå ! Happp va bara och vända då .. Max vaknade och kissa på nått otroligt vis utanför blöjan och genom alla kläder .. Va bara att byta allihopa !!!! Ja ni förstår ju själva .. ;) så här fortsatte min dag .. Trotts det så fick ja hem julklappar o annat nödvändigt !
På cupen fick jag migrän ! Testade eze för första , effekt fullt ! Men gav mig ist en sjuhelvetes magsmärts upplevelse ! Så nu sitter ja utan migrän men sjukt ont i magen ist som ja tror är en bi effekt av eze..

I morgon tänker jag ta de lugnt har jag lovat mig själv !

Kram Å

Kommentera

Publiceras ej