Va fort de KAN gå ..

0kommentarer

Igår natt hade jag jobbiga sammandragningar ...ignorerade de lite försökte sova , men de var svårt ! Under dagen har de bara fortsatt .. Och efter den lilla bebisklädes shoppingen vi hade idag så stod ja inte ut längre . Inte pga av "smärta " ( nog för att det känns ) men mest för oroligheten om varför de håller på som de gör .jobbigt ! Vi åt , sen åkte Izack till sin morfar och vi till förlossningen . De konstaterade kraftiga sammandragningar och jag fuck snabbt en spruta m bricanyl i benet för att få livmodern att slappna av . Vilket de gjorde , kändes skönt om man bortser från skakningar i hjärtklappningen jag fick . Bebis ligger m huvudet nerråt , allt ser/såg fint ut :-) tappen var opåverkad just nu .. Där ska de ha lite extra koll om sammandragningarna fortsätter . Hade tydligen " socker " i urinen .. Men inte så pass att de skulle betyda nå " farligt " . TACK ! :-) Fick vila lite där och sen åka hem m bricanyl tabletter ha ska ta om de blir lika jobbigt igen . Så fort vi lämnade förlossningen i bricanylen sluta verka så kom de tillbaka ! Stenhård mage m jämna mellanrum . SUCK ! Vi får se vart de slutar .., läkare hoppades att liten stannar MINST en v till för att slippa större komplikationer om h*n bestämmer sig för att komma ut ! Jag Hoppas nu på MINST 4-5 veckor till iaf !!! Jag har verkligen världens bästa sambo ! Han är underbar , finns för oss ständigt ... <3 Nyss blivit omstoppad av han i sängen .. O nu ska jag sova ! Helt slut .... Natt!

Kommentera

Publiceras ej