1 månad ...ungefär

0kommentarer

Tänk att en månad av graviditeten som är kvar kan kännas som en evighet ! Jag orkar inte längre .. Har vart tuffa 9 mån med illamåenden , sjukhusbesök , kramper o vise versa ! Njuta av den !!!!?? Va e de !? Nej fy ... Gulligt med gravida och mys hit & dit , ja för er som inte verkar mått de minsta dåligt kanske . ... Nej ja sa de då jag födde Izack efter förlossningen .. ALDRIG mer ! Jag säger de nu innan förlossningen ... DEFENETIVT aldrig MER ! Två skruttar räcker utmärkt ! Efter de här tänker jag återgå till MIG och min kropp ta hand om den och njuta av livet och barnen ! Fler graviditeter och / eller födslar passar inte mig ! Nu börjar minnena Komma tebax kring förlossningen oxå .. Lite små skraj , han inte att få bedövning sist och att föda barn på stenålders vis var ingen solskenshistoria . Smärtan ..... Den otroligt oförklarliga smärtan ! De ja vet nu iaf är att även om jag tror de så kommer jag överleva ... Jag kommer inte dö ... :-S

Tack för mig /// Å

Kommentera

Publiceras ej